Пятница, 27.06.2025, 21:11
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Архив записей
Поиск
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Мой сайт
Главная » 2013 » Ноябрь » 19 » Ошибки в заданиях мониторинга по биологии
11:00
Ошибки в заданиях мониторинга по биологии

Збірник моніторингу з біології містить помилки

Збірник завдань для проведення моніторингу якості освіти за результатами навчання учнів в основній школі з біології містить помилки.

"Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника "Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі" українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи", - йдеться у повідомлені інституту.

В ІІТЗО наголошують, що завдання слід читати так:

ВАРІАНТ 4

9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові.

А вільна верхня пелюстка

Б кількість тичинок

В дві нижні зрослі пелюстки

Г дві бічні вільні пелюстки

1 вітрило

2 десять

3 два

4 весла

5 човник


ВАРІАНТ 10

16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала.

1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті.

2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті.

3. Яке це має значення для людини?
___________________________________________________

Як відомо, проведення моніторингу якості загальної середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній школі відбудеться у вівторок 19 листопада 2013 року.

Просмотров: 678 | Добавил: aljaeva | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 aljaeva  
0
в варианте для русских школ всё правильно!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Создать бесплатный сайт с uCozCopyright MyCorp © 2025